سمنان

اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند سرخه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یونس براتی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سرخه اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای در محله اسلامی آل یاسین سرخه با هدف اینکه هیچ دانش‌آموزی به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند، اقدام به خرید و اهدای لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت کردند.

وی اضافه کرد: این رزمایش کمک مؤمنانه پیرو تبعیت از منویات مقام معظم رهبری برای یاری خیران و بسیجیان با هدف دستگیری از کودکان نیازمند انجام شد و اقدامات لازم به منظور خرید لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان صورت گرفت.

فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای سرخه افزود: در این طرح ۳۰ بسته لوازم‌التحریر شامل خودکار چندرنگ، مداد چندرنگ، مداد رنگی، پاک‌کن، تراش، دفتر یادداشت و دفترچه به ارزش ۱۱ میلیون ریال بسته‌بندی و اهدا شد.

براتی گفت: این اقدام همدلانه در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایتام صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش‌آموزان بنشانیم.

وی اضافه کرد: همچنین به‌منظور تشویق هرچه بیش‌تر کودکان و نوجوانان برای حضور در مسجد و برنامه‌های پایگاهی جوایزی همچون دفتر شهدا، کیف پول بسیجی، دفترچه، جانماز، تسبیح، گیره روسری، استند شهدا، جاسوییچی، دفتر نقاشی و مداد رنگی به ارزش ۱۰ میلیون ریال خریداری شد.

فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای سرخه خاطرنشان کرد: این جوایز در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف پایگاهی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۷/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا