هرمزگان

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س) رزمندگان حماسه آفرین نیروی دریایی سپاه

 به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، در مراسمی با حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبستان نرجسیه حرم مطهر حضرت معصومه (ع) در قم که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان و جمعی از علما و فضلا برگزار شد، پرچم آستان حضرت معصومه (ع) به رزمندگان دریادل خالق حماسه دریای عمان که با اقتدار در برابر دزدی دریایی آمریکایی‌ها ایستاده بودند، اهدا شد.

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر معصومیه با اهدای هدیه ویژه متبرکه حرم مطهر به دریادار تنگسیری گفت: برای ما طلاب و روحانیون که هر روز آموزه‌های دین خدا را مباحثه می‌کنیم، مایه افتخار و عزتمندی است که رزمندگان دریادل و غیور نیروی دریایی سپاه اینگونه در مقابل جبهه کفر و استکبار با صلابت ایستادگی می‌کنند.

 

وی گفت: بنده به نمایندگی از همه طلاب و روحانیون، بازوی تک تک رزمندگان و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می کنم.

در ادامه دریادار تنگسیری هم با تشکر از ابراز لطف جامعه دینی و طلاب حوزه علمیه قم که مایه فخر جهان اسلام هستند، افزود: در این عملیات غرور آفرین و تمامی عملیات‌های دیگر ، ما با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین (س) حاضر می‌شویم و اتکای ما به خدای متعال است.

 

 درپایان مجمع طلاب به پاس قدردانی از سردار تنگسیری و رزمندگان ندسا، پرچم مبارک حرم حضرت معصومه را به همراه یک عدد تابلو فرش به وی تقدیم کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا