تهران

اهدای یک‌هزار ویلچر به معلولان مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، همزمان با فرا رسیدن روز معلول، مراسم اهدای یک‌هزار ویلچر به معلولان مناطق کم برخوردار، در قالب رزمایش همدلی با حضور شهردار منطقه ۱۸ و جمعی از مسؤولان ورزشی و شهری به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در ورزشگاه بدر برگزار شد.

علی اصغر یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ در این مراسم بحث خیریه ها و موضوعات خیرخواهانه را از ضرورت های اصلی جامعه اسلامی برشمرد و اظهار کرد: این اتفاق یک حرکت دو سویه است که هر دو طرف آن ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در یک سوی آن انسان های خیراندیشی حضور دارند که با حرکت انسان دوستانه و ارزشمند خود تلاش می کنند تا دست نیازمندان را بگیرند، گفت: ما به عنوان انسان هایی که در یک جامعه زندگی می کنیم وظیفه داریم به فکر اقشار کم برخوردار باشیم. اقدام این مرکز خیریه نه تنها جنبه منطقه ای بلکه جنبه ملی دارد. امیدوارم با کمک خیریه ها شاهد اتفاق های خوب در رابطه با محرومیت زدایی باشیم.

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی خیریه آبشار عاطفه ها نیز در این مراسم با اشاره به اهدای یک‌هزار دستگاه ویلچر به معلولان مناطق کم برخوردار، افزود: با حمایت خیرین استان تهران توانستیم تعداد یک‌هزار دستگاه ویلچر و سبد کالا برای معلولان مناطق محروم و کم برخوردار کشور تهیه کنیم که تعدادی از این هدایا به معلولان استان تهران و بخشی هم جهت اهداء به این عزیزان در استان های سیستان و بلوچستان، کهکلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، بوشهر، لرستان، خرم آباد، خراسان جنوبی و خراسان شمالی، خوزستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کرمان تهیه شده است.

وی در ادامه ارزش ریالی هر ویلچر را ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه ها نه تنها در بحث اهدای ویلچر بلکه در حل مشکلات و مناسب سازی منازل این عزیزان متناسب با نیازشان کمک هایی را در طول فعالیت خود انجام داده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا