قزوین

اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت قزوینی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، سید مهدی میرغفاری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین گفت: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی، اشتغال‌زایی و کمک به نیازمندان است.

وی ضمن اشاره به اهدای ۵۰ سری  جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و در ۶ ماهه دوم سال نیز تاکنون ۵۰ سری جهیزیه که ارزش هر سری آن ۳۰ میلیون تومان است به نوعروسان اهدا شده است و تلاش داریم تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۰ سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان کم‌بضاعت هدیه کنیم؛ ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها یک میلیارد تومان است.

این مسؤول عنوان کرد: این جهیزیه‌ها به افراد نیازمندی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شناسایی شده‌اند، اهدا شده است، ضمن آن‌که باید یادآور شد که بخشی از هزینه این جهیزیه‌ها با کمک‌های مردمی و قسمت اعظم آن نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان تأمین شده است.

میرغفاری خاطرنشان کرد: هدف از توزیع و اهدای این جهیزیه‌ها، برداشتن بار از دوش زوج‌های کم‌بضاعت است و امیدواریم با این کار بتوانیم شادی و شعف را به منزل نوعروسان نیازمند و خانواده‌های آنان هدیه کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا