اصفهان

اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نجف‌آباد، صبح امروز کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ابراز داشت: خرسندیم با اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان توانستیم روز شادی را برای نوعروسان تحت پوشش فراهم کنیم مخصوصا که این جهیزیه‌ها از محصولات ایرانی تهیه شده است.

وی گفت: طرح مهم دیگری که در کمیته امداد امام خمینی راه‌اندازی شد طرح QR است که مردم بتوانند به راحتی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند. مردم می توانند از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و مکان با اسکن بارکد مربوطه کمک خود را انجام دهند.

 

مصطفی خاکسار قائم مقام رئیس کمیته امداد با آرزوی زندگی پایدار و شاد برای زوج‌های جوان و تقدیر از این کار پسندیده ابراز داشت: در جامعه‌ای که اهل تقوا است و در مسیر رستگاری حرکت می کند، طی کردن این راه با انفاق پایدار خواهد بود.

وی افزود: نگران نباشید از آن‌چه خداوند داده باید انفاق شود، جامعه سالم دارای یک برند ایمانی است که همان انفاق است و اگر این رفتار حسنه اتفاق نیفتد یک پای رستگاری لنگ می‌زند.

 

خاکسار گفت: هر چه ایمان به ارزش‌های الهی و ایمانی بالاست باید عیار انفاق هم بالا باشد چون جداناپذیرند، در جامعه ارزشی ایمانی و ایرانی این شاخصه نمی‌تواند کم باشد.

قائم مقام رئیس کمیته امداد ریشه بسیاری از مشکلات را در قبل انقلاب و تحریم دانست و تصریح کرد:خیرین ما با این فهم و درک در این مسیر قرار گرفته‌اند، اگر امروز خیر ما به نشانه کسب مال حلال انفاق می‌کند نشانه جهاد است. در کنار همه مشکلات زندگی به لطف خداوند با برخورداری از این همه خیر و برکات آینده روشنی خواهیم داشت.

 

 

وی در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ع) مفتخر است که در خدمت مردم و خیرین قرار گیرد و این مسیر خیر و احسان را مهیا کند تا کمک‌ها به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/آ/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا