اردبیل

اهمیت غلبه بر دشمن در جنگ افکار و اراده‌ها

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان اردبیل اظهار کرد: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای و جنگ نرم می‌خواهد قلب‌ها و دل‌های ملت ایران را تسخیر کند و تمرکز اصلی جنگ دشمن در حوزه فشار داخلی و شایعات فضای مجازی بوده که باید با تدبیر در جنگ فکر و اراده نیز پیروز شویم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار جهانی است که دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی کردند آن را متوقف کنند اما آگاهی و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آن‌ها شده و در ۴۲ سال اخیر توانسته با قدرت و عظمت اهداف ارزشی و الهی خود را به پیش ببرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل رمز پیروزی ملت ایران را در گام نخست اراده ملت در مبارزه با استکبار دانست و بیان کرد: این مبارزه با اعتقاد و عقیده دینی شکل گرفته و تا زمانی که شیطان وجود دارد، چنین مبارزه‌ای ادامه خواهد داشت تا بساط ظلم و تعدی برچیده شود.

آمریکا دیگر نمی‌تواند ادعای ابرقدرتی کند

فیاضی ادامه داد: دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای همه جهانیان چهره ظالم و مظلوم را نمایان کرده و در صحنه اصلی جنگ استکبار با انقلاب اسلامی آن‌چه که آشکار شده دفاع کشورمان از مظلومان و مستضعفان بوده است.

وی با اشاره به حادثه دیروز دزدی آشکار آمریکا در برابر نیروی دریایی سپاه و استیصال ناوهای آمریکایی تصریح کرد: در آستانه ۱۳ آبان بار دیگر آمریکا به ذلت و خفت افتاد و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق آمریکا را شکسته و دیگر آن‌ها نمی‌توانند سخن از ابرقدرتی بزنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: قدرت نظامی آمریکا به دست جمهوری اسلامی ایران تحقیر شد و رژیم صهیونیستی نیز بداند با تحقیر ارباب خود دیگر ذره‌ای اعتبار برای آن‌ها باقی نمانده است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا