اخبار ورزشی

اولاد: با وجود شکستگی قوزک پا طلا گرفتم/ هدفم رکوردشکنی بود اما نشد

اولاد: با وجود شکستگی قوزک پا طلا گرفتم/ هدفم رکوردشکنی بود اما نشد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، مهدی اولاد پس از کسب مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: خدا را شکر با وجود آسیب و شکستگی قوزک پایم که در پرتاب وزنه ایجاد شد امروز مسابقه دادم. هدف کلی کسب مدال طلا برای کاروان است، اما خودم بیشتر برای رکوردشکنی آمده بودم، چون اختلافم در آسیا با نفر دوم ۱۰ متر است، اما متأ‌سفانه آسیب‌دیدگی‌ام از رکوردشکنی جلوگیری کرد.

وی در ادامه افزود: جا دارد از دکتر براتی تشکر کنم که در این سه روز فاصله بین پرتاب وزنه و دیسک بسیار برایم زحمت کشید. با مسکن پیش آمدم و توانستم مسابقه را اداره کنم. من فقط سه پرتاب داشتم و با همان قهرمان شدم. از پرتاب سوم به بعد درد شروع شد و نشد که رکوردشکنی اتفاق بیفتد.

دارنده مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی هانگژو راجع به مسابقات پارالمپیک گفت: ۱۰ ماه تا پارالمپیک زمان داریم اما بین آن مسابقات جهانی ژاپن را داریم. قبل از مسابقات جهانی پای من باید عمل شود و بعد از دوره نقاهت تمرینات بدنسازی را شروع می‌کنم تا بتوانم در مسابقات ژاپن شرکت کنم و بعد به پارالمپیک فکر خواهم کرد.

وی گفت: قصدم این بود که از همان ابتدا مدالم را به کمیته ملی پارالمپیک و آقایان کوه‌پایه‌زاده، براتی و غفور کارگری که اینجا هستند و در این مدت کمک‌مان کردند، تقدیم کنم. آنها تلاش می‌کنند که ورزشکاران خود را به مسابقات برسانند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا