Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اولویت‌های پدافند غیرعامل در استان سمنان چیست؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

اولویت‌های پدافند غیرعامل در استان سمنان چیست؟

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری برابر خطرات و تهدیدات، از اولویت‌های ما در بحث پدافند غیرعامل در حوزه استان است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند «اگر مدیران کشور اهمیت پدافند را به معنای واقعی درک نکنند ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به کشور وارد خواهد شد»، افزود: مؤلفه مراقبت از سلامت و تأمین امنیت مردم، در بحث پدافند غیرعامل بسیار دارای اهمیت است که باید به آن توجه شود.

استاندار سمنان بیان کرد: حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، سایبری، زیرساختی، انرژی و غذا و دارو، در بحث پدافند غیرعامل دارای اهمیت بسیار و تعیین‌کننده است.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان دارای نقاط حساس و بسیار مهمی است که اهمیت اقدامات پدافندی را بیش از پیش نمایان می‌کند، تأکید کرد: آمادگی کامل و به صورت دائمی باید در بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود داشته باشد.

وی با بیان ارجحیت پیش‌بینی بر پیشگیری در حوزه پدافند غیرعامل اظهار کرد: ما باید نسبت به تهدیدات و خطرات احتمالی دشمنان شناخت کافی داشته و برای آن‌ها پیش‌بینی‌های لازم را قبل از رسیدن به مرحله پیشگیری، داشته باشیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: دشمن امروز توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد؛ بنابراین طبیعی است که دشمن در حوزه‌های دیگر همچون زیستی، سایبری و اقتصادی و سایر موارد نسبت به دسیسه‌چینی اقدام می‌کند که امروز نیز شاهدیم جنگ اقتصادی را علیه کشور راه‌اندازی کردند.

هاشمی اظهار کرد: استان سمنان باید در بحث عملیاتی کردن دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا