کهگیلویه و بویراحمد

اولین اقدام فرهنگی شورا و شهرداری مادوان/برگزاری یادواره سردار دلها با یک مهمان ویژه+شرح برنامه

ولی شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن جهان اسلام، مردم مسلمان منطقه و همچنین مردم کشور ایران اسلامی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه هر کاری که برای گرامی داشت یاد آن شهید والامقام انجام دهیم در برابر عظمت اقدامات و مجاهدات آن شهید والامقام ناچیز است: یادآور شد: شورای اسلامی و شهرداری شهر مادوان به همین منظور جهت پاسداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی برنامه ای در خور شأن آن شهید والامقام برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه یادواره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک اقدام فرهنگی از سوی شورا و شهرداری مادوان و هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود افزود: این یادواره فردا یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل مسجد النبی مادوان با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان در تشریح این برنامه گفت: سخنران این یادواره آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج خواهد بود که طی آن مراسم تجلیل از پاکبانان شهر مادوان را نیز خواهیم داشت.

وی گفت: اما در این یادواره یک میهمان ویژه و کبوتر خونین بال به نام شهید قربان عادلی‌نژاد خواهیم داشت که پیکر این شهید والامقام بعد از ۳۹ سال به خانه بازگشته و این یادواره را معطر به شمیم خوش خود خواهد کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا