علمی و فناوری

اولین تصاویر واقعی از آیفون۱۵ وارد رسانه‌های اجتماعی شد/ عکس

اولین تصاویر واقعی از آیفون۱۵ وارد رسانه‌های اجتماعی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری برگزیده، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در چهار رنگ براق و شیک موجود هستند: تیتانیوم سفید، تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم مشکی و تیتانیوم آبی. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس استاندارد در طیف وسیع تری از رنگ ها از جمله آبی، مشکی، زرد، صورتی و سفید عرضه می‌شوند.

برای مشتریانی که آیفون ۱۵ خود را برای تحویل در فروشگاه پیش‌سفارش داده‌اند، برنامه اپل استور وضعیت «آماده برای تحویل» را نمایش می‌دهد. اما مشتریان باید توجه داشته باشند که فقط تا فردا می‌توانند سفارش خود را در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

اولین تصاویر واقعی از آیفون وارد رسانه‌های اجتماعی شد/ عکس

مشتریانی که نتوانسته‌اند پیش‌سفارش را ثبت کنند، صف را در فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان تشکیل داده‌اند تا بتوانند شخصاً دستگاهی را خریداری کنند. با این حال، اپل برای خریدهای روز راه‌اندازی به سیستم مبتنی بر قرار تغییر داده است، به این معنی که فقط مشتریان با قرار ملاقات می‌توانند آیفون جدید خریداری کنند. با وجود این، برخی از مشتریان امیدوار هنوز به امید ورود و گرفتن یک تلفن جدید بدون قرار ملاقات و رزرو، صف می‌کشند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در Weibo و Twitter خطوط شلوغ خارج از فروشگاه های اپل، به ویژه در دبی، استرالیا، چین و هند را نشان می‌دهد. این صف‌ها نشان دهنده هیجان و تقاضا برای آخرین مدل‌های آیفون است.

منبع: gizmochina

۲۲۷۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا