Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اولین سرمربی نیوکاسل با مدیریت آل سعود مشخص شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

اولین سرمربی نیوکاسل با مدیریت آل سعود مشخص شد

به گزارش برگزیده های ایران، نیوکاسل که با مالکیت جدید و آمدن صندوق مالی آل سعود بر سر زبان‌ها افتاده بود، اکنون تنها تیم لیگ برتر انگلیس نام گرفته که هنوز به یک پیروزی هم نرسیده است.

آنها با هزار امیدواری وارد باشگاه شدند ولی همچنان در بدست آوردن یک پیروزی ناکام مانده‌اند. پس از یک هفته، نیوکاسل سرمربی خود یعنی «استیو بروس» را اخراج کرد و در همین خصوص، رسانه‌ها از آمدن نام‌های بزرگ چون کونته، فاوره و فونسکا پرده برداشتند.

روز گذشته پس از مدت‌ها تلاش و تقلا، نیوکاسل رسماً از سرمربی جدید خود پرده برداشت و «ادی هاو» را جانشین بروس اعلام کرد.

ادی هاو، سرمربی سابق تیم بورنموث بود که با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد. البته باید عنوان کرد که در این تیم نمایش خوبی داشت و حتی در مقطعی به یکی از گزینه‌های مربیگری در آرسنال نیز بدل شد.

این مربی ۴۳ ساله انگلیسی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰، ۸ فصل بورنموث را هدایت کرد و آمار ۴۰ درصد پیروزی را به ثبت رسانید. او در ۳۵۶ بازی، ۱۴۳ بار به برد رسید و ۱۳۶ بار نیز شکست خورد.

ادی هاو در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ توانست قهرمان چمپیونشیپ انگلیس نام گیرد و به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا