اخبار ورزشی

اولین واکنش محمدرضا ساکت به لغو بازی سپاهان – الاتحاد

اولین واکنش محمدرضا ساکت به لغو بازی سپاهان – الاتحاد

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در اولین واکنش به لغو بازی با الاتحاد گفت: برای برگزاری یک مسابقه استاندارد، همه شرایط از هفته‌ها قبل سازمان گرفته بود و همه عوامل درگیر برای بازی، کار را آماده کرده بودند. استقبال بسیار خوب و شایسته از تیم الاتحاد در هنگام ورود صورت گرفته بود که مورد تقدیر مدیرعامل باشگاه محترم الاتحاد قرار گرفت و ایشان اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وی افزود: روز گذشته ساعت ۱۱ صبح جلسه هماهنگی مسابقه با حضور نماینده ای اف سی و نماینده امنیتی ای اف سی و مدیران تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد برگزار شد و همه چیز برای برگزاری یک مسابقه خوب تائید شد.

او درباره وضعیت ورزشگاه توضیح داد: ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان بیش از ۲.۵ سال است که مورد تائید نمایندگان فیفا، ای اف سی، مجوز حرفه‌ای، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گرفته و با همین شکل و شمایلی که امروز شاهدش بودند، میزبان ده‌ها و صدها مسابقه بود. در صورت جلسه روز قبل از بازی هم هیچ نکته‌ای را شاهد نیستید.

ساکت با اشاره به برگزاری تمرین الاتحاد اظهار داشت: ورزشگاه ساعت ۱۹:۳۰ دیروز برای تمرین در اختیار تیم محترم الاتحاد قرار گرفت و این تیم آمد با همین شرایط و طراحی موجود تمرینش را انجام داد و خیلی تشکر کردند و میزبانی سپاهان هم مورد تقدیر قرار گرفت. امروز هم شرایط به خوبی جلو می‌رفت و مسئولان انتظامی و امنیتی هواداران آقا و خانم سپاهان را به خوبی سازمان دادند و همه چیز آماده برگزاری بود. سفیر محترم عربستان میزبان عزیز ما بودند و در خدمتشان بودیم اما در نزدیکی مسابقه مواردی از سوی ناظر اعلام شد که از طرف باشگاه الاتحاد مطالبه شده بود.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: چنین چیزهایی خارج از مسائل ورزشی بود و برخلاف اصولی است که همه‌جا مطرح بوده. روز گذشته این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفت و جلسه هماهنگی برگزار شد اما ما یک مرتبه دیدیم این تیم اقدام به خروج از ورزشگاه کردند و داوران هم بازی را نیمه کاره اعلام کردند. ما هم شکایتمان را از الاتحاد عربستان به ای اف سی با مستندات ارائه خواهیم داد.

وی در مورد احتمال برگزاری بازی گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا الاتحاد در اصفهان حضور دارد؟ عنوان کرد: تیم الاتحاد بلافاصله در همان استانداردی که وارد شد و مورد استقبال قرار گرفتند، مورد بدرقه قرار گرفتند و به فرودگاه اصفهان تشریف بردند و از گیت کنترل پاسپورت هم رد شدند و این آخرین خبری است که داریم و منتظر حضور هواپیمایشان هستند. ما هم مستندات را ارائه خواهیم کرد که این ورزشگاه با همین شکل و شمایل مورد استفاده قرار بوده و هیچ نکته‌ای بر آن مطرح نبوده است.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا