Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اولین پویش خادم نائب به ایستگاه آخر رسید - خبرگزاری برگزیده های ایران
فرهنگ و هنر

اولین پویش خادم نائب به ایستگاه آخر رسید

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی برگزیده های ایران آیین اختتامیه اولین پویش خادم نائب با تجلیل از برگزیدگان برگزار شد.

خادمان امام حسین (ع) در موکب فرهنگی رسانه‌ای شهید ابراهیم هادی، در آیین اختتامیه پویش #خادم‌ نائب با عنوان حدیث پرچم به همراه شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ از سراسر ایران گرد هم آمدند.

در این مراسم وحیدعربیان مسئول موکب شهید هادی به ارائه‌ گزارش از روند فعالیت مجموعه در سال‌های اخیر پرداخت و بر فعالیت فرهنگی رسانه‌ای و رویکرد بین‌المللی موکب تأکید کرد.

مسئول موکب فرهنگی شهید ابراهیم هادی افزود: پس از پایان سفر و بازگشت به میهن مناسب دیدیم برای ترویج فرهنگ زیارت و گسترش این حال خوب در میان عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام طی مراسمی سربندهای متبرک را به شرکت‌کنندگان در مراسم تقدیم کنیم.

علیرضا دبیر، حمید پارسا، امیر عباسی، خانواده معزز شهدا، شاعران آیینی و دیگر چهره‌های شاخص فرهنگی، اجتماعی در این مراسم حضور داشتند، همچنین عاشقان امام حسین (ع) از کشورهای هند، دانمارک، ارمنستان و… به ابراز ارادت به آستان حضرتش و تجربه شیرین آشنایی با شهید هادی پرداختند.

خواهر بزرگوار شهید هادی نیز که از عوامل اصلی موکب هستند بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت اشاره و آیین اربعین را از جلوه‌های اصلی پایداری این فرهنگ برشمردند.

اجرای نمایش قطره، اجرای ترانه ارزشمند مرام هادی توسط آقای چناری و خطاطی زنده روی صحنه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

این مراسم از ساعت ۹ لغایت ۱۳ در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا