Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اولین پیروزی خارج از خانه شهرداری گنبدکاووس رقم خورد - خبرگزاری برگزیده های ایران
گلستان

اولین پیروزی خارج از خانه شهرداری گنبدکاووس رقم خورد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، در هفته هشتم  از رقابت های لیگ برتر والیبال ایران «جام سردار دل ها» که روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار شد، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس توانست از ورامین با دست پر برگردد.

شاگردان عظیم جزیده که در بازی گذشته مقابل مهمان قدرتمند خود فولاد سیرجان را با نتیجه سه بر یک پیروز شده بود، در بازی امروز همنام ورامینی خود را در سالن گلعباسی این شهر با نتیجه مشابه شکست داد تا اولین پیروزی خارج از خانه و سومین برد متوالی گنبدی ها رقم بخورد.

شهرداری چی های گنبدی در این بازی با عملکرد خوب خود توانستند به ترتیب ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲  به نفع خود به پایان رساندند و ست دوم را نیز با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به میزبان خود واگذار کردند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با کسب این پیروزی ۱۳  امتیازی شد و با سه پله صعود، در رده پنجم جدول چهارده تیمی رقابت های قرار گرفت.

تیم ورامینی هم با قبول این شکست با ۱۱ امتیاز و چهار پیروزی در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

در ست اول این بازی بهمن جهاندیده از شهرداری ورامین و عظیم جزیده ازشهرداری گنبدکاووس به دلیل حواشی به وجود آمده با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شدند.

علیرضا گیلانی و امیر صداقت ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و ۱۲ دقیقه طول کشید. همچنین قضاوت این دیدار را مسعود ذوقی و سیدمحمدمهدی موسوی به عنوان داوران اول و دوم، برعهده داشتند.

گفتنی است تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته نهم رقابت های روز چهارشنبه هفته بعد میزبان تیم لبنیات هراز آمل خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا