اخبار ورزشی

اولین گروه ورزشکاران پاراآسیایی ایران امشب عازم چین می‌شوند/ لیست نفرات اعزامی اعلام شد

اولین گروه ورزشکاران پاراآسیایی ایران امشب عازم چین می‌شوند/ لیست نفرات اعزامی اعلام شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، کمال جوانمرد در گفت‌وگو با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، ضمن اعلام اسامی ورزشکاران و رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعلام کرد اولین گروه از کاروان «فرزندان ایران»، شامگاه دوشنبه ۲۴ مهر ماه تهران را به مقصد شانگهای ترک خواهد کرد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: کاروان «فرزندان ایران» با شعار «ایمان، ایران، افتخار» در ۱۶ رشته ورزشی و با ۲۱۰ ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) به چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعزام خواهد شد. جوان‌ترین ورزشکار کاروان فاطمه بیات ۱۳ ساله از رشته شطرنج توان‌یابان و مسن‌ترین ورزشکار، اسداله عظیمی ۶۴ ساله از رشته پارادوومیدانی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان کشورمان در ۱۶ رشته ورزشی مردان و ۱۱ رشته ورزشی زنان به رقابت می‌پردازند. در این دوره از بازی‌ها، رشته‌های پاراتکواندو و پاراکانو برای اولین بار است که برگزار می شود و ما در این دو رشته نماینده خواهیم داشت. ضمن اینکه برای اولین بار در دو رشته پاراوزنه‌برداری بانوان و شطرنج توان‌یابان نیز شرکت‌کننده داریم.

۱۰ ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری در لیست اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو

جوانمرد خاطرنشان کرد: همانند ادوار گذشته، کاروان ایران با همراهی یک سرپرست معنوی عازم بازی‌ها خواهد شد و برای این دوره از بازی‌ها، آواد الداغی دختر گرانقدر شهید حمید الداغی که به «شهید غیرت» نیز معروف است، در کنار ملی پوشان حضور دارد. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان نیز در کسوت سرپرست فرهنگی در کنار ملی‌پوشان خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی گفت: ساره جوانمردی، ملی‌پوش پُرافتخار کشورمان نیز به‌عنوان پرچمدار کاروان در مراسم افتتاحیه حضور دارد و در کسوتی جدید به‌عنوان مادر – قهرمان در این دوره از بازی‌ها شرکت می‌کند.

ملی‌پوشان تیم‌های بوچیا، دوچرخه‌سواری، گلبال، بسکتبال با ویلچر، بخشی از ملی‌پوشان تیم پارادوومیدانی، شطرنج، فوتبال نابینایان و پاراکانو امشب (دوشنبه) تهران را به مقصد شانگهای ترک خواهند کرد و پس از آن عازم هانگژو می‌شوند.

اسامی رشته‌های ورزشی،کادر فنی و ملی‌پوشان اعزامی کشورمان به بازی‌های پاراآسیای هانگژو را در اینجا مشاهده کنید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا