اخبار ورزشی

اکبرپور: با یک تیم دسته اولی بازی می‌کردیم بهتر از بلغارستان بود/ دربی به قطر می‌رفت از جذابیت می‌افتاد

اکبرپور: با یک تیم دسته اولی بازی می‌کردیم بهتر از بلغارستان بود/ دربی به قطر می‌رفت از جذابیت می‌افتاد

– اخبار ورزشی –

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در بازی دوستانه مقابل بلغارستان اظهار داشت: تیمی که به نام بلغارستان مقابل ایران بازی کرد اصلاً یک حریف اروپایی نبود. اگر شاگردان قلعه‌نویی با یک تیم لیگ برتری یا حتی لیگ یکی بازی می‌کردند به مراتب برای‌شان مفیدتر بود. با دیدن این بازی نمی‌توانیم متوجه شویم تیم ما خوب بوده و نمایش مقتدرانه‌ای داشته یا اینکه بلغارستان حریف قلدری برای محک زدن بازیکنان تیم ملی نبوده است.

اعلام هزینه حضور آنگولا در ایران برای دیدار دوستانه با تیم ملی

وی ادامه داد: انتظار همه اهالی فوتبال این بود که در بازی با بلغارستان روی تیم ملی فشار بیشتری وارد شود و بازیکنان ما به ویژه در خط دفاع محک جدی‌تری بخورند اما در عمل دیدیم که این اتفاق نیفتاد. تیم ملی نیاز دارد با حریفانی قوی بازی کند تا با آمادگی بالاتری در جام ملت‌ها حاضر شود.

بازیکن پیشین استقلال درباره مطرح شدن بحث برگزاری دربی ۱۰۲ در قطر گفت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم چون تا به حال چنین موضوعی را ندیده بودم که دربی را در کشوری دیگر برگزار کنیم. بازی استقلال و پرسپولیس با حضور هواداران معنا پیدا می‌کند و برگزاری این دیدار در کشوری دیگر جذابیت آن را از بین می‌برد. تمام لذت دربی به انجام آن در ورزشگاه آزادی است و هواداران دو تیم باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شوند و اگر دربی به قطر می‌رفت، نمی‌توانستیم شاهد یک بازی جذاب باشیم.

اکبرپور عنوان کرد: مسئولان برگزاری مسابقات از همین الان باید تدابیری بیندیشند که دربی حتماً با حضور تماشاگران برگزار شود و مسائلی مانند تعمیر و بازسازی سکوها نباید جلوی حضور تماشاگران را بگیرد. دربی بدون حضور هواداران دو تیم هیچ معنایی ندارد. در دوران کرونا به اجبار چند دربی را بدون تماشاگر برگزار کردیم که هیچ لذتی از آن بازی‌ها نبردیم. در طول فصل هواداران استقلال و پرسپولیس منتظر هستند دربی فرا برسد تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند و اگر قرار بود دربی در قطر برگزار شود خیلی از هواداران از دیدن این بازی در ورزشگاه آزادی محروم می‌شدند که اتفاق خوبی نبود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا