اخبار ورزشی

اکبرپور: برای قهرمانی آسیا باید چند برابر همیشه تلاش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم

اکبرپور: برای قهرمانی آسیا باید چند برابر همیشه تلاش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم

– اخبار ورزشی –

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره شرایط تیم ملی و پیروزی‌اش در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: از لحاظ نتیجه همه چیز عالی بود، ولی ما با تیمی ضعیف بازی کردیم که حتی یک لیگ درست و حسابی هم ندارد و نباید با یک برد تیم ملی را قضاوت کنیم. ما باید منتظر بازی‌های بعدی باشیم و قطعاً کار تیم ملی در ادامه سخت‌تر خواهد شد.

قلعه‌نویی: AFC سخت‌گیری کند تا سلامت بازیکنان در خطر نباشد/ خلاقیت و ابتکار خاصیت بازیکنان ایرانی است

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند، ولی مشکل اصلی تیم ملی میانگین سنی بالای تیم است و ممکن است وقتی مقابل تیم‌هایی مثل ژاپن، کره یا عربستان بازی می‌کنیم از لحاظ دوندگی با مشکل مواجه شویم.

وی در واکنش به انتقادهایی که از عملکرد خط دفاعی تیم ملی می‌شود، اظهار داشت: من کاری به این موضوع ندارم که در دفاع میانی چه نفراتی بازی می‌کنند، ولی ما در آن منطقه با مشکل مواجه هستیم و مدافعان تیم ملی کُند هستند. امیدوارم ایرادها در این زمینه به حداقل برسد در غیر این‌صورت برابر تیم‌های سرعتی دچار مشکل خواهیم شد.

اکبرپور در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند در این جام قهرمان شود، یادآور شد: ما یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا هستیم و مثل مدعیان دیگر شانس داریم، اما کارمان سخت است. ما باید چند برابر همیشه تلاش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. من که امیدوارم طلسم ۴۸ ساله شکسته شود و ایران به قهرمانی برسد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا