آذربایجان غربی

اکران عمومی فیلم سینمایی منصور در مصلی‌های آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام امیر عبدل در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های ائمه‌جمعه در شمال و جنوب استان: هدف از تشکیل این قرارگاه‌ها، شبکه سازی و تبدیل ائمه جمعه به یک شبکه واحد در بحث‌های مختلف از جمله مطالبه‌گری و فرهنگی بوده که برای اولین بار در کشور در آذربایجان‌غربی اجرایی شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه آذربایجان‌غربی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ارتباطی میان ستادهای نماز جمعه و این قرارگاه‌ها شکل گرفت که هدف از این اقدام شبکه‌سازی و تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی برای مصلی‌های شهرهای استان می باشد.

عبدل با بیان اینکه مصلی‌ها باید به پایگاهی برای ارتباط با هنرمندان و اقشار مختلف مردم تبدیل شوند تصریح کرد: اکران فیلم منصور مقدمه‌ای برای تشکیل این قرارگاه‌های فرهنگی است که به طور همزمان در سراسر مصلی های استان اکران خواهد شد.

وی با اشاره به علت لغو اکران اول فیلم منصور در مصلی‌ها افزود: با انتقاد به‌جای فعالین فرهنگی و حوزه‌ی هنری استان مبنی بر همزمانی اکران فیلم در سینما و مصلی‌ها، تصمیم بر تعویق اکران این فیلم گرفته شد.

وی با اشاره به پرداخت هزینه‌ی اکران عمومی فیلم سینمایی منصور به تهیه کننده تصریح کرد: این فیلم برای تمامی شهرها و بخش‌های استان خریداری شده است.

گفتنی است اکران عمومی فیلم سینمایی منصور روز جمعه ۱۰دی قبل از آغاز نمازجمعه، به صورت همزمان در سراسر مصلی‌های استان برگزار خواهد شد .

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا