لرستان

اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در خرم‌آباد و بروجرد

اکران فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در خرم‌آباد و بروجرد

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به سفر محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور که با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و عمومی‌سازی دسترسی فرهنگی و نیز بر اساس تأکیدات وزیر محترم و به منظور تحقق عدالت فرهنگی که برای اولین بار در سطح کشور در حوزه سینما صورت گرفته است؛ بیان کرد: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و بنا بر درخواست و استقبال فراوان علاقه‌مندان و هنرمندان سینِما برای هشتمین سال پیاپی میزبان آثار منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان لرستان خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه افزود: امسال در بخش جنبی جشنواره برای علاقه‌مندان و فیلمسازان فیلم کوتاه آثار برگزیده و افتخارآفرین انجمن سینمای جوانان دفاتر خرم‌آباد و بروجرد نیز اکران خواهد شد.

احمدی گفت: تعدادی از فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه در سینما استقلال خرم‌آباد و سینما فلسطین بروجرد اکران خواهند شد.

یادآور می‌شود چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود و اسامی فیلم‌های منتخب برای اکران در لرستان متعاقبا از سوی روابط عمومی اعلام خواهد شد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا