خراسان رضوی

اگر خواص به امر ‌و نهی رهبری گوش می دادند فتنه شعله ور نمی شد

به گزارش برگزیده های ایران از خوشاب، حجت الاسلام مرتضی تیجانی در مراسم حماسه نه دی مردم شهرستان خوشاب که در سلطان آباد مرکز این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: منظور از فتنه گران ۴ جوان دستار سبز بسته و آتش زننده سطل زباله نیست. منظور از فتنه گر آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها و منافقین است.

وی افزود: برخی خواص و کسانی که دلداده رسیدن به قدرت در سال ۸۸ بودند و به قدرت نرسیدند، باعث گمراهی بسیاری از مردم و شکستن حرمت روز تاسوعا و عاشورا شدند و کینه و بغض خودشان را نسبت به نظام اسلامی آشکار کردند.

امام جمعه خوشاب با انتقاد از این که برخی منبع خبری و راهبر خودشان را رسانه های خارج از ایران قرار داده اند، افزود: مردمی که به وعده های خدا عمل نکنند گرفتار زندگی مادی و پایین ترین مرحله زندگی خواهند شد. شرط پیمودن راه خدا صبر و استقامت است و در تاریخ انسان های زیادی مانند قوم حضرت موسی علیه السلام با آنها بودند ولی برخی ریزش کردند.

وی با اشاره به علل ریزش خواص  و یاران انقلابی در فتنه ها افزود: اگر مردم عادی ۲۰ دقیقه با خدا مناجات می کنند و در دل شب ها بیدارند مسولان باید یک ساعت با خدا راز و نیاز کنند و از بلاها و فتنه ها به خداوند سبحان پناه ببرند.

حجت الاسلام تیجانی در ادامه گفت: در فتنه ۸۸ برخی اخلاق اسلامی را رعایت نکردند و اگر مسولان و خواص به امر ‌و نهی های رهبری گوش می دادند فتنه شعله ور نمی شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا