خراسان رضوی

اگر مدیریت نمی‌کردیم آب خوردن در تهران نداشتیم/ روزانه ۳ هزار تن شیر مازاد داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، ایوب فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در جلسه بررسی مشکلات دامداران شهرستان شهریار در سالن جلسات شهرداری شاهدشهر اظهار کرد: شرایط امروز کشور برای کشاورزی و دامداری به علت چند برابر شدن هزینه‌ها سخت شده و تسهیلات در گردش یکی از ملزومات اساسی تولید در کشور است‌.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات به دامداران، گفت: مشکل کم آب، امروز وجود دارد و اگر این موضوع مدیریت نشود شرایط در چند سال آینده به شدت سخت‌تر از وضعیت فعلی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان کرد: اگر همکاری نزدیک جهاد کشاورزی استان تهران با سازمان آب منطقه‌ای نبود، آب خوردن در تهران نداشتیم و این موضوع مدیریت شد و اجازه داده نشد که سدها باز شوند و آب برای کشاورزی رها شود.

فصاحت با اشاره به وضعیت دامداران عنوان کرد: روزانه ۳ هزار تن شیر اضافه داریم که مصرف نشده و مصرف مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها و گرانی محصولات لبنی کمتر شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی نهاده را وارد کرده که کشاورز و دامدار ما ناراضی هستند که نیاز ما مدیریت صحیح است و این مورد پذیرش نیست دستگاه زیرمجموعه سازمان در شهرستان ایجاد ناهماهنگی کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا