کرمانشاه

ایثارگران «حرکت در مسیر الهی» را به مردم می‌آموزند 

ایثارگران «حرکت در مسیر الهی» را به مردم می‌آموزند 

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز (۲۹ شهریور ماه) در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا و ایثار گران است، برای باور این مسئله یک نگاه کوتاه به گذشته کشور کافی است.

وی افزود: انسان بر مبنای خلقت الهی همواره نیازمند الگو برای حرکت است و ما در آیات و روایات و سیره معصومین (ع) دائما این را می‌بینیم که حرکت در مسیر مستقیم نیازمند تفکر یادگیری است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما مردم استان کرمانشاه همواره نیاز به یادگیری از مکتب ایثار و شهادت داریم و چه معلمانی بهتر از ایثارگران که زندگی خود را در راه جهاد الهی قرار دادند.

وی ادامه داد: یکی از نکاتی که جامعه از خانواده ایثارگران یاد می‌گیرد، حرکت در مسیر الهی است و ما همواره در معرض انتخاب مسیر درست هستیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه ابراز کرد: ممکن است در زندگی گاهی به اوج نزدیک شویم، همه انسان ها در معرض این فراز و فرود هستند اما انچه انسان را به سعادت می‌رساند «استقامت در راه خیر» است.

وی اذعان کرد: اینکه شما نشان می‌دهید سال‌ها در مسیر خیر استقامت می‌ورزید یک درس عبرت است و این جامعه را به سمت سعادت سوق می‌دهد لذا از مهم‌ترین وظایف ما نگهداری فرهنگ ایثار و شهادت است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا