قزوین

ایجاد درمانگاه‌های جدید تأمین اجتماعی در قزوین/ اعتبارات اشتغال زایی استان افزایش پیدا می‌کند

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو فراکسیون کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در قزوین گفت: در دیدار با عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبات حوزه‌های مختلف مرتبط با این وزارتخانه و از جمله مطالبات استانی پیگیری شد.

وی افزود: در این نشست وزیر کار با درخواست ما مبنی بر افزایش اعتبارات حوزهٔ اشتغال و زیست بوم کسب و کار استان قزوین از ۳۸ میلیارد تومان به یکصد میلیارد تومان موافقت و دستور اقدام را صادر کرد.

نمایندهٔ قزوین عنوان کرد: همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور بررسی و اقدام در خصوص ایجاد مراکز درمانگاهی تأمین اجتماعی در شهر اقبالیه و ناحیه منفصل شهری مهرگان به‌منظور افزایش خدمات درمانی برای اقشار کارگری در این مناطق را صادر کرد.

محمدبیگی گفت: افزایش میزان سرانه افراد تحت پوشش بهزیستی استان قزوین از دیگر مواردی بود که در این دیدار مطرح شد و وزیر کار دستور بررسی و اقدام مساعد آن را صادر کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات مردم چه در سطح استان و پایتخت و در دیدار با مدیران ارشد دولت ادامه دارد و امیدواریم با همکاری وزرا و مسؤولان دولت مردمی با مجلس انقلابی، مسائل به‌سرعت با راه حل‌های برطرف شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا