خراسان رضوی

ایجاد شهرک‌های تخصصی در استان خراسان رضوی از سطح ملی پیگیری می‌شود

به گزارش فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» افزود: این استان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه در رسته‌های تولیدی مختلف و برندهای معتبر، نیاز به شهرک‌های تخصصی و متنوع در بخش‌های مختلف دارد تا به توسعه برندسازی تولیدات داخلی کمک کنند.

وی با اعلام حمایت جدی و کاملا موثر دستگاه‌های دولتی از جریانات اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی افزود: ما معتقد به حضور مردم در همه عرصه‌ها هستیم و اعتقاد داریم هر جا که مردم حضور پیدا کرده و نقش آفرینی کنند، نه تنها مشکلی به وجود نخواهد آمد بلکه شاهد حرکت‌های موثر و مفید و رو به جلو خواهیم بود.

استاندار تاکید کرد: چیزی به عنوان «مانع تولید» نباید در خراسان رضوی وجود داشته باشد و جریانات و امور اقتصادی باید روان شده و سرعت انجام آنها و تحقق اهداف بیشتر شود. جدیت عزم بخش خصوصی در استان می‌تواند دستگاه‌های حاکمیتی را فعال کند و در این راستا نمی‌توان واحد تولیدی را راکد نگه داشت تا همه زمینه‌ها برای فعالیت آن فراهم شود.

نظری برند شدن را حاصل سال‌ها زحمت فعالان اقتصادی دانست و گفت: ما به شدت به برندها و نمونه‌های برتر در حوزه تولید نیاز داریم و هنر تولیدکنندگان این است که مبتنی بر شاخص‌ها و مولفه‌های اقتصادی، تولید سالم به مردم ارایه داده و برندسازی را در پیش بگیرند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا