کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد صندوق صدقه الکترونیکی توسط کمیته امداد سی‌سخت

به گزارش برگزیده های ایران از سی سخت،کمیته امداد شاخه سی‌سخت جهت کمتر شدن چرخه پول و صرفه جویی در وقت اقدام به کار زیبای ایجاد صندوق صدقه الکترونیکی برای شهروندان  کرده است.

جهانبخش رئیس کمیته امداد امام خمینی شاخه سی سخت در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آثار انتقال این بیماری از طریق پول وهمچنین کمتر شدن چرخه پول و تماس با پول نقد و صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین در دسترس بودن صندوق صدقات، تسریع و اطمینان در ارسال صدقه، کمیته امداد امام خمینی ره اقدام به ایجاد صندوق صدقات الکترونیکی به نام شخص کرده است که متقاضیان می توانند با ارسال کد ملی به شماره تماس موجود در خصوص ایجاد صندوق الکترونیکی اقدام کنند.

جهانبهش گفت: پیامکی تحت عنوان ایجاد صندوق صدقات الکترونیکی از طریق کمیته امداد امام خمینی برای شهروندان فرستاده شده است تا کسانی که تمایل به ایجاد صندوق صدقه الکترونیکی  را  دارند ،به  حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سی سخت مراجعه و یا کد ملی خود را به شماره مورد نظر ارسال کنند که صندوق صدقات ایجاد گردد تا بارکد و لینک صندوق شخصی هر فرد نیز تحویل ایشان گردد.

جهانبخش اظهار داشت: از ابتدای شروع این طرح استقبال خوبی از طرف شهروندان صورت پذیرفته که از همین جا تقدیر و تشکر خود را ابراز می نماییم.

 

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا