قزوین

ایجاد ۱۰ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی در قزوین به همت بنیاد برکت/ ۱۲۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته شد

سید مهدی میرغفاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قزوین کار خود را با ۴۷۸ طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی و ۳ پروژهٔ عمرانی آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شغلی و اقتصادی در استان قزوین با مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعهٔ کار آفرینی و اشتغال‌زایی با اجرای ۴۷۸ طرح اقتصادی برای ۱۰ هزار و ۴۶۸ نفر از هم استانی‌ها با سرمایه‌ای بالغ بر ۷۲۵ میلیارد ریال فرصت شغلی ایجاد شد.

میرغفاری عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در راستای تأمین مسکن نیازمندان، در طرح اقدام ملی مسکن نیز، احداث یک هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی در نزدیکی ناحیهٔ شهری مهرگان را برعهده گرفت که امروزه به دست نیازمندان اصلی خودش رسیده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین در ادامه بیان کرد: در راستای اقدامات فرهنگی و آموزشی نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قزوین از سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار بستهٔ کامل لوازم تحریر ایرانی تهیه نموده و در میان دانش‌آموزان مناطق کم‌تر برخوردار استان توزیع کرده است.

میرغفاری یادآور شد تاکنون بالغ بر ۲۰هزار بستهٔ مواد غذایی نیز با پیگیری‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قزوین تهیه و در مناطق ضعیف به دست صاحبان اصلی خود رسیده است.

۱۰۰ ویلچر در غالب طرح بنیاد ۱۵ خرداد در قزوین اهدا خواهد شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین در ادامه افزود: با توجه به مشکلات عمدهٔ معلولین کم‌توان مالی در جهت تهیه ویلچر، طرح مثبت حرکت زیر نظر بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اقدام به تهیه ۱۰۰ دستگاه ویلچر کرده و با شناسایی افراد مورد نظر توسط اداره کل بهزیستی استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا