اردبیل

ایده سازی و جذب جوانان برای توسعه شهرستان خلخال کارآمد واقع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شامگاه امروز با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار اردبیل مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری جدید شهرستان خلخال در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و سید جوادیحیی‌زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان خلخال منصوب شد.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در این مراسم که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خلخال ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار بالایی دارد و ایده‌سازی و ایده‌پردازی از سوی مردم شهرستان خلخال و نخبگان و جذب جوانان برای توسعه شهرستان خلخال،کارآمد واقع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در کنار مسؤولان برای توسعه کمک حال آنان باشند، افزود: تقویت اعتماد در بین مردم  و امیدآفرینی با انجام عملی امورات در شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌های کاری یکی از اهداف دولت مردمی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: کار شبانه‌روزی و ابتکار لحظه به لحظه برای توسعه شهرستان خلخال لازم است.

لزوم نگاه عادلانه و توزیع متوازن اعتبارات

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این مراسم نگاه متوازن و عادلانه در توسعه شهرستان و توزیع اعتبارات را خواستار شده و گفت: اصلی‌ترین دغدغه امروز مردم شهرستان خلخال اشتغال جوانان، تکمیل زیرساخت‌های راه‌ها، آبادانی روستاها و توسعه شهرستان به مفهوم کامل است.

امام جمعه خلخال گفت: نگاه مسؤولان سابق به شهرستان خلخال در خصوص عدالت و توزیع امکانات واعتبارات مورد رضایتمندی مردم شهرستان خلخال نیست و انتظار می‌رود مسؤولان دولت سیزدهم با ایجاد توازن برای توسعه شهرستان خلخال امید واعتماد در شهرستان را از دوباره احیا کنند.

در این مراسم مسعود یگانه، سرپرست سابق فرمانداری خلخال نیز از عملکرد ۵ ماهه خود در فرمانداری شهرستان گزارشی ارائه کرد و یکی از موفق‌ترین امورات در چندین ماه گذشته را مقابله شایسته قرارگاه زیستی در مبارزه با پیک پنجم کرونا و واکسیناسیون وسیع و رسیدن به جزو ۵ شهر برتر کشور عنوان نمود.

مدیریت جهادی، شهرستان خلخال را در مسیر توسعه قرار می‌دهد

سید جواد یحیی زاده سرپرست جدید فرمانداری خلخال که در کارنامه خود معاونت فرمانداری خلخال، بخشداری و مسؤول عتبات عالیات در بحث بازسازی حرم مطهر حضرت سید الشهدا و ابوالفضل العباس را دارد، گفت: با مدیریت جهادی شهرستان خلخال در مسیر توسعه اهداف عالیه نظام قرار خواهد گرفت.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان خلخال از سوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال به سید جواد یحیی زاده تحویل و از امروز فعالیت رسمی وی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان خلخال آغاز شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا