سمنان

ایران اسلامی امروز میزبان گردشگران سلامت است

ایران اسلامی امروز میزبان گردشگران سلامت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار است، گفت: دشمنان ما انواع تحریم ها ، توطئه ها و غائله های مختلف را بکار گرفتند تا انقلاب ما را به شکست بکشانند ، اما شاهدیم که تمامی این ترفندها با شکست مواجه شده و ایران اسلامی در معادلات دنیا موثر است.

وی ادامه داد:

هاشمی با تاکید بر اینکه کارگزاران نظام موظف هستند تا اقدامات خود را به اطلاع مردم برسانند، اذعان داشت: ما زمانی موفق هستیم که به معنای واقعی خود را نوکر مردم بدانیم و برای رفع مشکلات آنان تلاش نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در استان سمنان فعالیت دارند.

استاندار سمنان اظهار داشت: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ، اهمیت دادن به شرکتهای دانش بنیان است.

وی در ادامه تصریح کرد: بحمدلله در طی یکسال گذشته ۲۱ معدن در استان سمنان، عملیات فرآوری را به انجام رسانده و از خام فروشی پرهیز دارند.

هاشمی همچنین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان در حال ساخت است‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این آیین بیان داشت: توسعه و پیشرفت استان را مدیون وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان می دانیم و در این راستا لازم است از همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، اعضای شورای تامین و آحاد مختلف مردم قدردانی نمایم.

استاندار سمنان گفت:با تلاشهای انجام شده ، امیدواریم گاز رسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم اجرایی گردیده و مردم این خطه از استان سمنان نیز از این نعمت ارزشمند بهره مند شوند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا