سلامت

ایران اسلامی در مقابله با کرونا روسفید شده است

به گزارش برگزیده های ایران ، دکتر بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت بزرگ تولید داروهای نوترکیب در شهرک دارویی برکت شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: کرونا در دنیا علی رغم همه مشکلاتی که ایجاد کرد قدرت های واقعی کشور ها را نشان داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم  پزشکی افزود: کرونا قدرت های واقعی را نشان داد و  برخی  کشور ها که در زمینه مقابله با کرونا ادعا داشتند امروز در مقابل این ویروس سرخم کرده اند و قدرت اصلی خودشان را نشان دادند. 

عین اللهی گفت: کشور ما در دهه های اخیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس قدرت خود را نشان داده است و دشمنان نتوانستند یک وجب از خاک  ایران اسلامی را از دست فرزندان این مرز و بوم بگیرند.

وی تاکید کرد که  در مبارزه با کرونا کشور ما در عرصه های مختلف رو سفید شد زیرا  دانشمندان و جهادگران ما پا به عرصه گذاشتند و خودنمایی کردند؛ آن هم در زمانی که در تحریم های ناجوانمردانه به سر می بریم.

وی اظهار داشت : در اوج تحریم ها به شعار «ما می توانیم » عملی شد و به کل جهان نشان دادیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش  علوم پزشکی افزود: در ایام کرونا هیچ مریضی روی زمین نماند و از بیمارستان رد نشد ؛ این موضوع در کشور ما نشان دهنده ی قدرت بالای مردم است که باعث رشد این قدرت شده اند.

وی  گفت: در تولید لوازم بهداشتی و لجستیک شرکت دارویی برکت خوش درخشید و کارهای بزرگی در این مرکز انجام  داده است.

عین اللهی افزود: بزرگترین راه جلوگیری از کرونا واکسیناسیون است که امروزه با تلاش دانشمندان و محققان در گروه دارویی برکت شعار «ما می توانیم» تحقق پیدا کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تولید واکسن  ایران اسلامی جزو ۶ اول جهان قرار داردضمن آنکه در تحقیقات انجام شده یکی از بی عارضه ترین واکسن ها واکسن کرونا برکت است.

عین اللهی بیان داشت: به همه محققان و دانشمندان  گروه دارویی برکت افتخار می کنیم چون با وجودشان توانستیم ایران قوی داشته باشیم و به سربلندی برسیم.

شهرک دارویی برکت واقع در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز دارای  ۵۷ واحد تولید دارو است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا