خراسان شمالی

ایران با تسخیر لانه جاسوسی به دنیا فهماند، در مقابل استکبار می‌ایستد

امیر سرتیپ محمد نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بجنورد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ ، تمام نقشه‌ها و برنامه‌های آمریکا تحت شعاع قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیاری از منافع آمریکا در منطقه از بین رفت، گفت: براین اساس برنامه‌ریزی‌ها برای  براندازی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نهضت انقلاب ادامه پیدا کرد، بنابراین وجود سفارت خارجه آمریکا در کشور با شرایط به وجود آمده منطقی نبود، زیرا این سفارت به محلی برای برنامه‌ریزی و نابودی نظام تبدیل‌شده بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی بابیان اینکه در اوایل انقلاب عناصر فرصت‌طلب زیادی در کشور فعالیت داشتند گفت: بنابراین بایستی این زنجیره قطع می‌شد، لذا ۴۰۰ نفر از دانشجویان پیرو خط امام تصمیم گرفتند در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ این مکان که مثابه لانه جاسوسی بود تسخیر و تمام افراد را دستگیر کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: قطعاً این شکست برای آمریکایی‌ها قابل‌تحمل نبود، بنابراین با ریختن طرح‌های مختلف دنبال دسیسه بودند تا شکستشان را جبران کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه بااینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: این پیام‌ها و اقداماتی نظیر ۱۳ آبان برای آمریکا بسیار سنگین بود و بعدازاین جریانات ایران به دنیا فهماند که در مقابل استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا می‌ایستد.

امیر نجاتی خاطرنشان کرد: شکست آمریکا در ۵ اردیبهشت سال ۵۹، در صحرای طبس، الگویی برای آزادی خواهان جهان بود که مقابل استکبار و ابرقدرت‌ها می‌شود، ایستاد و هر ملتی می‌تواند عظمتی برای خود به وجود بیاورد.

وی بصیرت افزایی را از توصیه‌های مقام معظم رهبری خواند و گفت: باید دشمنان و نقشه‌های شیطانی را شناخت و با اطمینان قلبی از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کرد، زیرا براین اساس نقشه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

امیر نجاتی گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند در جنگ نظامی بر ایران پیروز شود، بنابراین رو به جنگ‌های فرهنگی آورده است و قصد دارد تا هویتمان را از ما بگیرد و ما را از اعتقادات دینی و مذهبی جدا کند.

وی بیان داشت: نهضت عاشورایی زنده است و برای ما مسیر و راهکار مشخص می‌کند و قطعاً وجود ولی‌عصر برای ما ارزشمند و برای دشمن پرخطر است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال این است که دو بال اصلی جمهوری اسلامی ایران را تحت شعاع قرار دهد و هویت دینی و مذهبی را قطع کند گفت: براین اساس جنگ را از خانواده شروع کرده است تا هویت و اصالت ایرانی را از بین ببرد.

امیر نجاتی بابیان اینکه دشمن برای اینکه به اهداف خودش برسد همه‌چیزی را به نفع خودش تغییر می‌دهد، گفت: ممکن است کسانی باشند که نسبت به گذشته دیدگاه‌هایشان تغییر کرده باشد، اما باید توجه داشته باشیم نظر چند نفر، نظر یک اجتماع بزرگ و یا مردم نیست.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا