کرمان

ایران سرزمین سلیمانی‌ها و مردان غیرتمند است/دست گدایی نزد بیگانگان دراز نمی‌کنیم

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید عزت، شرف و سربلندی ایران و جهان مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عنوان کرد: این روزها با سه حادثه بزرگ مواجه هستیم، یکی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که اصلی‌ترین حادثه است و ولایتمداری آن حضرت حجتی برای احدی باقی نمی‌گذارد، حادثه فاطمیه تا قیامت درس‌آموز است و با اتکاء به آن نباید دچار اشتباه شویم.

وی بیان کرد: در طول ۲۰۰ سال گذشته نیز در برابر بزرگانی مانند شیخ فضل‌الله، مدرس و میرزای شیرازی عده‌ای دجال و رجال‌ها را برای مقابله آوردند و هر جریانی که فقهای بزرگ دانشگاه اهل بیت می‌خواست، ترسیم کند اما مزدوران خودفروخته و خودباخته با آن مقابله می کردند.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: در این میان اما یک جریان همواره پرچمدار و محور و در رأس بوده و آن امامین انقلاب است و علت شکست در مشروطه این بود که جریان اصیل اسلام فقاهت فراموش شده بود.

وی تصریح کرد: من یکی از پنج نفری بودم که باید صندوق‌های آرای انتخابات سال ۸۸ را بازشماری می کردیم، عده‌ای از مزدوران و فریب خوردگان را در ستادهای انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند، اینها ۳۰ سال با اصول قانون اساسی کار کردند و وقتی که به‌نفع آنها نشد اردوکشی خیابانی تا روز عاشورا و توهین به ارزش‌ها و امام کردند که برای ملت ایران قابل قبول نبود.

امام جمعه اراک با اشاره به دامن زدن بیگانگان به این امر بیان کرد: دشمنان کور خواندند چراکه اینجا سرزمین سلیمانی‌ها و سرزمین مردان غیرتمند و شیران دلیر و فداکار و … است.

وی بیان داشت: ملت ایران در ۹ دی در دفاع از حریم ولایت و امام، دشمنان را مأیوس و ناامید کردند و نشان دادند خط ملت ایران، خط مستقیم امامت و ولایت است و این ملت در برابر فریب‌خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نشده و نمی‌شوند.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی مکتب علی و زهرا (ع) و عاشورا است و اسلام پاسخگوی همه نیازهای بشر است و نیاز نداریم که دست گدایی نزد بیگانگان دراز کنیم و و ذلت بپذیریم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا