آذربایجان غربی

ایران میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد

ایران میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان با حضور سرپرست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد و علی علیزاده به عنوان رئیس جدید هیات انتخاب شد.

رضا زندی خواری سرپرست فدراسیون در حاشیه این مجمع در خصوص آخرین وضعیت رشته سوارکاری در کشورمان گفت: فدراسیون برای گسترش رشته سوارکاری مسابقات مختلفی از جمله رقابت‌های کورس به میزبانی استان‌های یزد، اصفهان و خوزستان از ابتدای سال برگزار کرده ضمن اینکه در ماه‌های آتی رقابت‌های سی‌اس‌آی در نوروزآباد، تور پرش در تهران و مسابقات قهرمانی کشور در بخش استقامت در استان لرستان پیش بینی شده است.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در خبری ویژه بیان کرد: کشورمان پاییز امسال میزبان فینال مسابقات پرش فدراسیون جهانی (FEI چلنج) و با حضور سوارکارانی از بیست کشور جهان خواهدبود که با توجه به میزبانی ایران، بجز سوارکار رنک دار کشورمان یک نماینده دیگر نیز در مسابقات حضور خواهدداشت.

زندی خاطر نشان کرد: برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین و براساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها بدنبال حضور با ۵ ورزشکار در بخش آقایان و ۳ ورزشکار در بخش بانوان هستیم.

وی در خاتمه گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان آذربایجان‌غربی، شرایط مناسبی برای صادرات تولیدکنندگان این استان وجود دارد ضمن اینکه فدراسیون آماده است برای میزبانی مسابقات با کشورهای همسایه درصورت فراهم شدن زیرساخت‌ها و آمادگی استان همکاری کند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا