لرستان

ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران است/ شکست تحقیرآمیز آمریکا مقابل فرزندان پاسدار ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز ۱۳ آبان که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، ضمن اظهار کرد: در ۱۳ آبان سه مناسبت تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، به شهادت رساندن صدها دانش‌آموز و همچنین روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را داریم.

وی خاطرنشان کرد: مردم لرستان مفتخر هستند در پیروزی انقلاب و چه بسا قبل‌ترها، در دوران دفاع مقدس و امروز در همه عرصه‌های مختلف نقش‌های ارزشمندی داشته و دارند.

ایستادگی در مقابل استکبار؛ پیام روز ۱۳ آبان

جانشین سازمان بسیج مستضعفین پیام امروز را ایستادگی در مقابل استکبار به ویژه آمریکا عنوان و تصریح کرد: دلیل واقعی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی به ماهیت و هویت سلطه‌گری این شیطان بزرگ و ایادی آن برمی‌گردد، متشکل از سرمایه‌های مختلف اقتصادی است و از سرمایه و منافع مردم ارتزاق می‌کند بنا را بر غارت سرمایه‌های مردم گذاشته و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف شوم فروگذار نیست.

سردار قریشی با اشاره به روحیه آزادگی و ایستادگی ملت ایران در برابر جنایت‌های آمریکا، بیان داشت: امام راحل هرگز در برابر زورگویان سازش نداشت و ملت ایران همواره این روحیه را سرلوحه خود قرار داده است.

ایران دشمن هرگونه ظلم و استبداد است

وی با بیان اینکه دشمنی ایران برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا است، گفت: ایران در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود در برابر دشمنان دفاع می‌کند و دشمن هرگونه ظلم و استبداد است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به پیشرفت‌های علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز در بسیاری از ابعاد پزشکی در ردیف کشورهای برتر و اول قرار داریم، از جهت فنی و صنعتی همچون پالایشگاه‌های نفت جزء پیشرفته‌ترین کشورها هستیم.

قریشی گفت: امروز ما هستیم که در برابر کشورهای قدرتمند دنیا برای تحمیل اراده خود بر غرب مذاکره می‌کنیم، در تصمیم‌گیری‌های منطقه نیز اراده خود را بر دشمنان تحمیل می‌کند.

شکست تحقیرآمیز آمریکا مقابل فرزندان پاسدار ایران اسلامی

سردار قریشی با اشاره به شکست تحقیرآمیز آمریکا مقابل فرزندان پاسدار ایران اسلامی در روز گذشته، گفت: در گذشته تصور مقابله با آمریکا وجود نداشت، اما امروز پایگاه امریکایی را با موشک می‌زنیم و نفس آمریکا بالا نمی‌آید، ناوهای آمریکایی را توقیف و نیروهایشان را اسیر می‌کنیم و نفس آمریکا بالا نمی‌آید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در زمینه دخالت‌های آمریکا در منطقه نیز اظهار داشت: امروز به برکت حضور نیروهای ایرانی، نیروهای مقاومت و حزب‌الله، جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه است و قدرت خود را بر دشمنان تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه در ۴۰۰ سال گذشته وارد هر جنگی جز دفاع مقدس شدیم باختیم، گفت: باختیم حتی در جنگ‌هایی که از حمایت آمریکا و ایادی آن برخوردار بودیم، این در حالی است که تنها در دفاع مقدس با هدایت امام راحل و ایستادگی ملت ایران توانستیم پیروز شویم.

ایستادگی؛ رمز اصلی موفقیت ایران

سردار قریشی با تاکید بر اینکه ایستادگی رمز اصلی موفقیت ایران تاکنون بوده است، افزود: دشمن با اقدامات سخت خود در جنگ و کودتا و نقشه‌های مختلف نه تنها موفق نشد، بلکه ایران امروز به کشوری تبدیل شده که حرفش برای دنیا تعیین‌کننده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: با اطاعت از فرامین رهبری و تلاش مجاهدانه و جهادی برای شکوفایی ابعاد اقتصادی می‌توان شاهد پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا