چهارمحال و بختیاری

ایستادگی و مقاومت اصل جدایی‌ناپذیر از جمهوری اسلامی ایران است

ایستادگی و مقاومت اصل جدایی‌ناپذیر از جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، محسن حسین‌میرزایی در مرحله استانی رزمایش «مثل مصطفی» با حضور فعالان فرهنگی و هنری چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: با بررسی تاریخ صدر اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی، آنچه به صورت برجسته دیده می‌شود، فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری است.

وی افزود: اگر خواهان رشد و تعالی ایران اسلامی هستیم باید فرهنگ ایستادگی و مقاومت را نهادینه کنیم زیرا تنها راه برون‌رفت از مشکلات موجود همین مولفه‌هاست، ایستادگی و مقاومت اصل جدایی‌ناپذیر از جمهوری اسلامی ایران است.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه آن گروه و نهادی که به دنبال فرهنگ ایستادگی و مقاومت بوده، بسیج است، تصریح کرد: بسیج متعلق به عصر کنونی نیست و از صدر اسلام بوده است اما از حدود ۴۴ سال گذشته با فرماندهی امامین انقلاب، تجلی بیشتری پیدا کرد.

وی تاکید کرد: تنها فرهنگی که بتواند ایران اسلامی را از حوادث نجات داده و منجر به رشد و تعالی شود، فرهنگ بسیجی است که سیاست دولت سیزدهم و مسئولان استان حرکت به سمت فرهنگ بسیجی در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری مردمداری، مردم‌یاری، استکبار ستیزی، در میدان بودن، عدالت طلبی، خودباوری، ولایت محوری و… را از شاخص‌های اصلی فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی بر فضای جامعه حاکم شود، پویایی ایجاد خواهد شد.

وی ترویج فرهنگ بسیجی را راه برون‌رفت از مشکلات عنوان کرد و گفت: فرهنگ بسیجی به دنبال تفکر و نوآوری است تا کشور به ظرفیت‌های داخلی تکیه کرده و از خارج بی نیاز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری به انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف یکی از راه‌های افزایش اقتدار کشور خواهد بود و نقس بسیجیان در این عرصه غیرقابل انکار است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا