لرستان

ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم‌آباد برپا می‌شود

ایستگاه فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم‌آباد برپا می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران لرستان،اعظم روانشاد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امسال در سطح شهر خرم‌آباد جهت ایجاد نشاط اجتماعی و با هدف گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی و نیز ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی برنامه‌های ویژه‌ای را با همکاری حوزه هنری استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون فرهنگی هنری مساجد استان، قرارگاه صاحب‌الامر (عج) و تشکل‌های مردمی در روز راهپیمایی اجرا می‌کند.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه ایستگاه فرهنگی هنری با عنوان «ایران ما، انقلاب ما» با ۱۰ غرفه در چهارراه بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد در روز ۲۲ بهمن برپا می‌شود افزود: اجرای گروه‌های سرود و موسیقی انقلاب، نمایشگاه پوستر با عنوان «مسیر» که به بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی (ره) در فرهنگ و هنر پرداخته است از جمله برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.
وی گفت: غرفه‌ای مخصوص کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده که علاوه بر برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، اهدای کتاب نیز انجام در این غرفه صورت خواهد گرفت.
روانشاد با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی هنری از جمله پرچم ایران، لوازم‌التحریر بادکنک ویژه کودکان در یکی دیگر از غرفه‌های این ایستگاه افزود: اجرای دیواره هنری شامل دلنوشته، شعارنویسی و غرفه ایستگاه انقلاب شامل عکاسی شهروندان و همچنین موکب پذیرایی از دیگر غرفه‌هایی است که در نظر گرفته شده است.
روانشاد با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شرکت مردم در راهپیمایی، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و توطئه‌های گوناگون دشمنان انقلاب اسلامی که نسبت به ملت‌ ایران انجام می‌دهند، تأثیر حضور مردم در راهپیمایی را نباید نادیده گرفت.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا