البرز

ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج مورد بهره برداری قرار گرفت

ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش برگزیده از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در مراسم بهره برداری از ایستگاه قطار شهری رجایی شهر که روز پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ که در محل این ایستگاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته گرامیداشت دولت، تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، افزود: پروژه قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: امید است به همت شورای اسلامی دوره ششم کرج که اعضای آن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و در کانون توقعات مردم قرار دارند، در این دوره شاهد تحولات بزرگی در مدیریت شهر کرج باشیم و تمامی پروژه‌های مغفول و باقی مانده محقق شوند.

وی افزود: اراده دولت مردمی سیزدهم بر این است که عقب ماندگی را جبران کنند و بسترهایی توسعه، پیشرفت و رضایتمندی مردم را فراهم کند.

استاندار البرز گفت: ظرف ماه‌های اخیر اقدامات و برنامه‌های ویژه ‌ی در راستای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان به ثمر نشسته و مردم شاهد پیشرفت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در جبهه‌های مختلف در حال تلاش هستیم تا با وفاق و همدلی حاکم، بتوانیم برنامه‌های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم با توجه به اراده‌ای که شکل گرفته، تا دهه فجر امسال ایستگاه قطار شهری شهید سلطانی را مورد بهره برداری قرار دهیم.

استاندار البرز افزود: طی نشستی با مسئولان مترو تهران، توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه همکاری‌ها صورت گرفته و افزایش ایستگاه‌ها در خط گلشهر _هشتگرد و بهره‌برداری از ایستگاه ماموت، کاهش زمان سفرها و… از جمله آنهاست.

ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج مورد بهره برداری قرار گرفت

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا