ایلام

ایلام پنجشنبه میزبان مسابقات کشتی لیگ منطقه‌ای غرب کشور است

جلال رستمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان لیگ منطقه‌ای غرب کشور شد؛ این مسابقات گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکار و سه هزار شهید استان ایلام است که با حضور استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات ۱۵۶ کشتی گیر از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه تا ساعت ۱۹ در سالن قلاویزان شهر ایلام به رقابت می‌پردازند.

سرپرست هیات کشتی ایلام با بیان اینکه در این مسابقات از هر استان ۶ تیم فرنگی کار و ۶ تیم آزاد حضور دارند تصریح کرد: داور‌های مطرح کشوری نیز این رقابت‌ها را داوری می‌کنند.

رستمی با بیان اینکه استان ایلام دارای یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی است یادآور شد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت ابتدا در استان همدان سپس لرستان برگزار شده‌اند و هم اکنون نیز ایلام میزبان این رقابت‌هاست و پس از آن در استان‌های کرمانشاه، مرکزی و کردستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: کشتی گیران فرنگی کار ایلامی مدعی این مسابقات هستند و تاکنون موفق به شکست حریفان خود در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان شده‌اند و امیدواریم در این رقابت‌ها نیز مانند گذشته سکو‌های قهرمانی را از آن خود کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا