هرمزگان

ایمان به خدا و عبور از بن بست ها دو ویژگی مهم بسیج است

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، حجت الاسلام صفورایی عصر امروز در جمع کارکنان سپاه پاسداران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان رودان به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد: ایمان به خدا و عبور از بن بست ها دو ویژگی مهم بسیج است.

 

وی افزود: بسیج هم الگویی برای سایر کشورها و هم دارای ظرفیتی بی‌بدیل است؛ بسیج دو ویژگی مهم دارد اولین ویژگی آن ایمان است که البته ایمان آوردن و اسلام آوردن متفاوت است و ایمان درجه بالاتری نسبت به اسلام است در داستان حضرت موسی وقتی خداوند او را به سمت فرعون فرستاد، فرعون یک ابر قدرت بود اما ایمان موسی از قدرت فرعون برتر بود.

مسؤول عقیدتی سیاسی بیان داشت: امروز نیز عده‌ای می‌گویند آمریکایی‌ها ابرقدرت هستند باید از آنها ترسید لیکن حضرت امام رحمه الله علیه با ایمان قوی که داشت در برابر ابرقدرت ها ایستاد.

حجت الاسلام صفورایی تصریح کرد: در فرهنگ بسیجی بن بست وجود ندارد نمی‌توانیم و نمی شود وجود ندارد بسیجی‌ها ثابت کردند در هر لباسی که بودند نمی شود و نمی توانیم بر سر زبان یک بسیجی نمی‌آید و شهید طهرانی‌مقدم نمونه بارز یک تفکر بسیجی است که با همین تفکر و ایمان به خدا وقتی که کشورهای خارجی موشک و علم ساخت موشک را از ما دریغ کردند او با همین تفکر بسیجی پیش آمده و با توسل به اهل بیت علیهم السلام و مدد از خداوند بهترین موشک‌ها را ساخت پس ایمان به خدا و عبور از بن بست ها از خصوصیات مهم و ویژگی‌های برجسته بسیج و بسیجیان است.

مسؤول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان تاکید کرد: ما در اداره کشور هرکجا با تفکر بسیجی پیش رفته‌ایم آنجا به موفقیت‌های شگفتی دست پیدا کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا