آذربایجان غربی

این تیم شهرداری ارومیه را سقوط کننده بدانیم؟

این تیم شهرداری ارومیه را سقوط کننده بدانیم؟

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، شروع بد شهرداری ارومیه امسال نیز همانند پارسال ادامه دارد و شاگردان جهانگیر سیدعباسی علی‌رغم جذب دو بازیکن اسمی ولی دور از شرایط همیشگی سه شکست متوالی را پذیرفته‌اند.

قرمزپوشان شهرداری ارومیه ابتدا به گیتی‌پسند اصفهان ۳ بر صفر، در خانه به فولاد سیرجان ۳ بر یک و این بار مقابل شهرداری گنبد بدون برد ۳ بر یک باختند تا بدون امتیاز و در بدترین وضعیت ممکن در قعر جدول قرار بگیرند.

ارومیه که به پایتخت والیبال ایران شهرت دارد و هوادارانش نیز به عاشقان این رشته، علی‌غم تیمی همیشه مدعی در دهه ۹۰، سال گذشته و امسال البته به لطف سیاسی بازی‌های شورای شهر و کم‌توجهی شهرداری با ارائه عملکردی ضعیف و دور از انتظار شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند.

شهرداری ارومیه که همانند همنام گنبدی امسال باید در لیگ دسته یک به میدان می‌رفت و با رایزنی مسئولین سیاسی دوباره امتیاز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد در سه هفته آتی با تیم هورسان رامسر (تیم هفتم جدول)، ایفاسرام اردکان (تیم دوم جدول) و چادرملو اردکان (تیم چهارم جدول) روبه‌رو خواهدشد و با توجه به شرایط این تیم و میزبانی تنها در یک بازی نباید انتظار کسب امتیاز را از این تیم داشت و باید شهرداری ارومیه در پایان هفتم ششم را یکی از (احتمالا تنها) تیم بدون امتیاز بدانیم.

حریف شهرداری ارومیه در هفته هفتم تیم سایپا دیگر تیم بدون امتیاز کنونی لیگ خواهدبود که اگر نتواند در این سه هفته حداقل در آسانترین بازی روی کاغذ مقابل شهرداری گنبد پیروز شود، باید در هفته هفتم شاهد نبرد دو تیم بدون برد باشیم.

شرایط بد شهرداری ارومیه و ادامه تیره‌روزی‌های این تیم با جهانگیر سیدعباسی در دومین فصل متوالی تحت هدایت او، هواداران والیبال این شهر را نیز زخم خورده کرده و باید دید آیا مسئولین این تیم واکنشی به این شرایط خواهندداشت یا خیر یا باید منتظر دومین سقوط متوالی این تیم باشیم.

نویسنده: سینا افشاریان

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا