سیاسی

این زن از پولشویی و فعالیت های مالی منافقین خبر دارد /او تحت تعقیب اینترپل است

این زن از پولشویی و فعالیت های مالی منافقین خبر دارد /او تحت تعقیب اینترپل است

قدسی خرازیان متهم ردیف هجدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و از اعضای اصلی کادر مرکزی گروهک منافقین است.

خرازیان متهم ردیف هجدهم پرونده در سال ۱۳۵۲ به گروهک منافقین ملحق شده و در ادامه با یکی از اعضای نفاق به نام محمد علی توحیدی خانیکی ازدواج تشکیلاتی می‌کند.

این عضو منافقین متخصص ربودن هواپیما و طراحی عملیات‌ ترور شخصیت‌هاست /متهم ردیف شانزدهم تحت تعقیب اینترپل است

این مرد؛ متهم ردیف یازدهم دادگاه منافقین است /او تحت تعقیب اینترپل و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۵۳۱/۶-A است

از آنجایی که قدسی خرازیان در سال ۱۳۸۲ در قسمت تامین مالی تروریسم گروهک تحت نظر محمد طریقت منفرد فعالیت داشته؛ لذا در جریان کلیه فعالیت‌های مالی و پولشویی تشکیلات بوده و در همین راستا نیز نامبرده از جمله نفراتی است که در ۱۷ ژوئن سال ۲۰۰۳ میلادی توسط پلیس فرانسه دستگیر می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از فعالیت تشکیلاتی پس از اقدامات مسلحانه‌ی ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ در خانه‌های تیمی منافقین، از معاونین اجرایی مرکزیت نفاق در سال ۱۳۶۴، شرکت در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، معاون واحد مخابرات شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین در مقر اشرف در سال ۱۳۷۰ و عضو کادر رهبری شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در سال ۱۳۷۲.

او در حال حاضر از اعضای اصلی کادر مرکزی گروهک منافقین است و تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۹۵/۶-A است.

۲۷۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا