علمی و فناوری

این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p۶۰ است!/ عکس

این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p۶۰ است!/ عکس

یکی از مدیران هواوی اخیراً چندین عکس از نمایشگاه MWC ۲۰۲۳ در WeChat Moments منتشر کرده است که به گفته منابع مختلف، این تصاویر توسط گوشی معرفی‌نشده هواوی P۶۰ پرو و به‌طور خاص توسط دوربین تله‌فوتو آن گرفته شده‌اند.

«هه گنگ»، رئیس دستگاه‌های هوشمند هواوی، اخیراً تصاویری را به اشتراک گذاشته است که توسط دوربین تله‌فوتو یکی از گوشی‌های معرفی‌نشده غول چینی گرفته شده‌اند. هرچند دقیقاً به این موضوع اشاره نشده است، اما به‌احتمال‌زیاد این عکس‌ها با لنز پریسکوپی هواوی P۶۰ پرو گرفته شده‌اند.

دوربین تله فوتو جدید هواوی P۶۰ پرو

این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p۶۰ است!/ عکس

این کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی p۶۰ است!/ عکس

درهمین‌حال، Digital Chat Station منبع شناخته‌شده دنیای فناوری نیز به‌تازگی جزئیاتی در مورد دوربین تله‌فوتوی جدید هواوی P۶۰ پرو به اشتراک گذاشته است. به گفته او، این دوربین یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از OmniVision است که از زوم اپتیکال ۳.۵‌برابری و آرایش پیکسل RYYB پشتیبانی می‌کند. ظاهراً با تعویض دو پیکسل سبز با پیکسل‌های زرد، هواوی کاری کرده است تا سنسور دریافت نور بهتری داشته باشد و قابلیت عکاسی در شب دستگاه را تا ۴۰ درصد بهبود داده است.

به گفته Digital Chat Station، دوربین جدید از برخی الگوریتم‌ها مانند برخی تنظیمات هوشمندانه برای دیافراگم که احتمالاً برای عکاسی پرتره استفاده خواهد شد، پشتیبانی می‌کند.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا