آذربایجان غربی

باخت آذرباتری ارومیه در ماراتن سخت مقابل مس رفسنجان

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه با انجام هفت دیدار در شهرهای سیرجان، ارومیه (۲ دیدار)، اصفهان، آمل، تهران و ورامین پیگیری شد.

 

در یکی از دیدنی‌ترین دیدارهای این هفته که ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه به طول انجامید، شاگردان جوان و کم تجربه رحمان رئوفی در تیم آذر باتری ارومیه در سالن غدیر ۶ هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم رده هشتمی مس رفسنجان بودند.

در آغاز این مسابقه آرمان رحمانی، متین احمدی، محمد بربست، محمدعلی فلاح، امیر افشار، میلاد فتاحی و بابک موسوی به میدان رفتند.

این دیدار سخت و نفس‌گیر در حالی به سختی به نفع تیم میهمان تمام شد که در طول برگزاری آن بازیکنان جوان آذرباتری بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند به طوری که ست سوم این دیدار تا امتیاز ۳۵ به صورت پایاپای پیش رفت.

ست های اول، چهارم و پنجم این دیدار به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ به نفع مس رفسنجان به پایان رسید و تیم آذرباتری ارومیه در ست های اول و سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۳۵ بر ۳۳ به برتری دست یافت. در ست سوم این دیدار در امتیاز ۲۹ امین رضوی لیبروی تیم مس رفسنجان به علت آسیب دیدگی از زمین بازی بیرون رفت.

ابراهیم محبوب عشقدوست به عنوان ناظر فنی،علی‌اصغر حاجی‌کاظمی ناظر داوری بودند و محمد محبوب عشقدوست به عنوان داور اول با کمک جواد مرآتی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم آذرباتری ارومیه با قبول این شکست با سه برد، ۱۲ باخت و اندوختن ۹ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا