گیلان

باخت عجیب ملوان با نتیجه ۴ بر صفر

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، یکی از دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان امروز در ورزشگاه فجر بم برگزار شد و تیم خاتون بم برابر ملوان بندر انزلی به پیروزی رسید. 

در این بازی که در ورزشگاه فجر بم برگزار شد خاتون بم با گلزنی زهرا قنبری مهاجم باتجربه خود، مونا حمودی و همچنین نگین زندی بازیکن جوان تازه واردش ۴ بر صفر به برتری رسید. 

زهرا قنبری گلزن‌ترین بازیکن ادوار تاریخ لیگ برتر فوتبال بانوان محسوب می‌شود و امسال تلاش می‌کند به روزهای اوج خود بازگردد و دبل او در بازی امروز نشان از آمادگی نسبی اوست. 

مونا حمودی نیز که در فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت شهرداری بم بود در این مسابقه گلزنی کرد تا روز شیرینی برای شاگردان مرضیه جعفری رقم بخورد. 

قوی سپید نیز با هدایت معصومه جهانچی پس از شکست سنگین ۴ بر صفر هفته گذشته برابر سپاهان در رشت، باز هم این شکست را تجربه کرد تا طی دو هفته هشت گل دریافت کرده باشد. 

تیم ملوان سابقه یک قهرمانی در لیگ کوثر فوتبال زنان ایران یا همان لیگ برتر بانوان را دارد و در ۶ دوره در این مسابقات به مقام نائب قهرمانی رسید و یکبار هم در سال ۹۲ قهرمان جام حذفی ایران شده است و جزو تیم‌های پرافتخار بانوان ایران به حساب می‌آبد. 

به گزارش فارس، لیگ برتر فوتبال بانوان ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا