اخبار ورزشی

باخ: شرایط پذیرش روس‌ها در مسابقات بین‌المللی قابل مذاکره نیست

باخ: شرایط پذیرش روس‌ها در مسابقات بین‌المللی قابل مذاکره نیست

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، توماس باخ در مجمع عمومی کمیته‌های ملی المپیک اروپا (EOC) گفت: بیشتر فدراسیون‌های جهانی توصیه‌های ما برای رسیدن به این هدف را در راستای رسالت ما پذیرفته‌اند و مسابقات قهرمانی و مقدماتی متعدد جهانی بدون حادثه بزرگی برگزار شده است، زیرا ورزشکاران با روحیه المپیک رقابت می‌کنند. در این شرایط سخت، ما ورزشکاران را قادر می‌سازیم تا رقابت و به تفاهم و صلح کمک کنند. ما شاهد این بوده‌ایم که این حمایت بیشتر و بیشتر می‌شود.

مدودف پس از شکست در پکن: فصل تمام نشده است

در مارس ۲۰۲۳، IOC توصیه کرد که فدراسیون‌های جهانی به ورزشکاران بی‌طرف روسیه و بلاروس که فعالانه از جنگ اوکراین حمایت نمی‌کنند و به سازمان‌های نظامی مرتبط نیستند، اجازه شرکت در مسابقات را بدهند.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک خاطرنشان کرد: در رابطه با این شرایط نظراتی از سوی روسیه مطرح شده است. من می‌خواهم یک بار دیگر آنچه را که از ابتدا گفتیم، روشن کنم. این شرایط قابل مذاکره نیست، ما آنها را رد نمی‌کنیم. آنها باید به شدت رعایت شوند تا به این رویکرد، اعتبار و حمایتی که در میان مردم، ورزشکاران و جامعه بین‌المللی دارد، داده شود. این حمایت باید روز به روز با رعایت دقیق شرایط به دست آید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا