اصفهان

بارش شدید باران هوای شهر اصفهان را با طراوت کرد/ کاهش ۸ درجه‌ای دما و تداوم بارش‌ها تا دوشنبه

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارش‌زا بر روی استان تا اوایل دوشنبه است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران گاهی با رعد و برق و در مناطق مرتفع بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه در مناطق غرب، شمال و جنوب خواهد بود، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۸ درجه کاهش خواهد داشت.

علی‌عسگریان بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۷ و کمینه فردا ۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با ۲ و چوپانان با ۲۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در استان خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بارندگی در نطنز با ۳۶ میلی‌متر ثبت شده است و در ادامه اردستان با ۲۶، گلپایگان ۱۸، کاشان ۱۳، زواره ۱۴، نائین ۹، خوانسار و میمه ۵، چادگان ۴ و ورزنه با ۲ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان ثبت کرده‌اند و در کل توزیع بارش در استان خوب بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا