گیلان

بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی گیلان

فریبرز مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گیلان اظهار کرد: هم‌اکنون در سه محور اسالم به خلخال، پونل به خلخال و همچنین سیاهکل به دیلمان بارش شدید برف در حال باریدن است. 

وی با اشاره به میزان بارش برف در سه محور مواصلاتی گیلان افزود: هم اکنون در محور اسالم به خلخال بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر، محور پونل به خلخال ۱۰ سانتیمتر و همچنین در محور سیاهکل به دیلمان ۷ سانتیمتر برف باریده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان همچنین با اشاره به دیگر محورهای برف‌گیر استان، گفت: هم‌اکنون برف در محور مواصلاتی ماسال به گیلوان در حال باریدن است اما در محورهای بلوردکان به خصیب دشت و همچنین محور حشمت آباد به کلیشم بارش برف متوقف شده است. 

مرادی همچنین با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار نیز تصریح کرد: گردنه الماس در محور پونل به خلخال، گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل، محدوده کوهین در محور لوشان به قزوین و همچنین طارم در محور منجیل به زنجان برفی است. 

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم، افزود: خوشبختانه ترافیک در کلیه محورهای استان گیلان در جریان است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا