علمی و فناوری

بارش ماهی از آسمان در بیابان واقعی ست؟/«کاش در ایران ما از آسمان پول می بارید!»

بارش ماهی از آسمان در بیابان واقعی ست؟/«کاش در ایران ما از آسمان پول می بارید!»


دریافت ۱۰ MB

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، خبر « در این بیابان خشک از آسمان ماهی می‌بارد! » با واکنش گسترده‌ای از سوی کاربران برگزیده های ایران همراه شد؛ تعداد زیادی از کاربران برگزیده های ایران، وقوع این اتفاق را غیر عقلانی مطرح کردند، در حالی که طبق بررسی‌های به عمل آمده بارش ماهی از آسمان یک پدیده علمی است که حیوانات ممکن است در نتیجه آن به درون یه ستون گردباد مانندی از هوای سریع که برروی سطح آب تشکیل می‌شود، کشیده شده باشند و بدین‌ترتیب مسافتی طولانی را در جو طی کرده باشند. گزارش کتابخانه کنگره نیز حکایت از آن دارد که ستون‌های گردباد مانند آب، آنقدر قدرتمند هستند که حیوانات کوچک را به درون گرداب بمکند.

بیشتر بخوانید:

شکل‌گیری ابرهای عجیبی که غیرواقعی به نظر می‌رسند!/ عکس

رودخانه‌ای در عمق دریا به جریان افتاده‌است!/ عکس

یکی از کاربران برگزیده های ایران به نام «من» با ذکر این نکته که این پدیده با عقل جور در نمیاید؛ گفت:« دقیقا مثل گرانی تو ایران که با عقل جور در نمیاد.» و کاربر دیگری نیز به نام «صالح» در این خصوص گفت:« بنظرم اگر باد و طوفان باشد که می‌بایست ابزیان و گونه های بیشتر را با خود می‌مکید،نه تنها یک گونه از ماهی و بی شک تعبیر علمی در این ماجرا وجود دارد و بیشتر باید تحقیق کرد.» و کاربر دیگری نیز به نام «علی» در این خصوص گفت:« باید گفت بزرگترین دروغ تاریخ است.»

در این تعدادی از کاربران برگزیده های ایران واکنش طنزی به این ماجرا نشان دادند؛ کاربری در این خصوص گفت:« کاش از آسمان ایران دلار بباره و چشم مرد گرسنه را سیر کند.» و کاربر دیگری نیز به نام «می‌گل‌» در ادامه گفت:«‌ ای کاش از آسمان پول بباره.»

در این میان برخی از کاربران برگزیده های ایران تجربه خود را در این خبر در خصوص بارش‌های عجیب از آسمان به اشتراک گذاشتند، کاربری به نام «سعید» در این خصوص گفت:« خدا شاهد، من با چشم‌های خودم دیدم که از آسمان قورباغه می بارید. وقتی بچه بودم، با خانواده رفته بودیم سرعین در استان اردبیل، قورباغه ها چنان با شدت می خوردند به سقف و کاپوت ماشین که سقف و کاپوت ماشین را داغون کردند. در عرض پنج دقیقه جاده پر از قورباغه شده بود که این ورو اون ور می پریدند و زیر چرخ ماشین ها له می شدند. یادش بخیر ماشین ما هم آهو بیابان بود و حکم شاسی بلندهای امروزی را داشت. قدیمی ها حتما می دانند که کدوم ماشین هارا میگم. سقف و کاپوتش آنقدر داغون شده بود که ماشین نصف قیمتش رو از دست داده بود.»

برخی از کاربران نیز نظرات عجیبی در خصوص این خبر داشتند، کاربر این بارش را به دریاهای آسمانی ربط داده‌است و در این خصوص گفته‌است « از دریاهای آسمان، ما داخل حبابی چندلایه در زیر یک اقیانوس بزرگ قرار داریم و بالاتر از آبها قلمرو ابدی است.»

گفتنی است که تئوری دیگری که درباره بارش ماهی در منطقه Texarkana مطرح شده حاکی از این است که پرندگانی این ماهی‌ها را در دهان داشته‌اند و در هنگام پرواز از فراز این منطقه، این ماهی‌ها را به زمین پرت کرده‌اند. این تئوری در مورد پدیده سال ۲۰۲۲، زمانی که هزاران ماهی آنچوی از آسمان برفراز شهر سانفرانسیسکو ریخته شدند نیز مطرح است.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا