اصفهان

بارش پراکنده نیمه غربی و جنوبی اصفهان را فرا می‌گیرد/غلظت آلاینده‌‌ها در استان ادامه دارد

ابراهیم هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری و مه‌ صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا یکشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی استان به دلیل پایداری جو و سردی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به‌ ویژه در ساعات اولیه روز انتظار می‌رود.

هنرمند ادامه داد: از اواخر امروز با گذر موج، شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش پراکنده به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان خواهیم بود و بارش‌هایی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان دمای هوا ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۵ و کمینه فردا ۲ درجه سانتی‌گراد و زرین شهر با ۱۷ و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا