کهگیلویه و بویراحمد

بار ترافیکی بالای کلینیک یاسوج/ علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، کلینیک بزرگ شهر یاسوج در دولت نهم کلنگ‌زنی شد و سال گذشته پس از انتظاری ۱۴ ساله به بهره‌برداری رسید و مورد استفاده عموم قرار گرفت.

کلینیک یاسوج این روزها خبر‌ساز شده است و ترافیک که ایجاد می‌کند مردم را به ستوه آورده است و باید گفت متاسفانه هیچ‌گونه پارکینگی برای این کلینیک پیش‌بینی نشده است.

ترافیک‌ساز بودن این کلینیک بهانه شد تا در شورای ترافیک مطرح شود. کیامرث حاجی‌زاده معاون امور عمرانی با انتقاد از وضعیت موجود گفت: قبل از اینکه اقدامی شود باید فکری به حال بار ترافیکی آن شود.

وی بیان کرد: وضعیت کلینیک شهر یاسوج مانند خانه‌ای است که در حاشیه شهر ساخته می‌شود و همه خدمات و امکانات هم به آن داده می‌شود بعد تازه دنبال مجوز تخریب این خانه هستیم که برای آن خانواده همچنین دولت و نظام تبعات دارد.

حاجی‌زاده همچنین از ترافیک‌بالایی که یکی از داروخانه‌های شهر یاسوج در منطقه بنسنجان ایجاد می‌کند انتقاد کرد و گفت: این داروخانه یا جابه‌جا شود یا اینکه پارکینگ تعریف کند.

معاون امور عمرانی بیان کرد: تمام خیابان‌ها شهر یاسوج بررسی  و چنین مواردی که باعث افزایش بار ترافیکی می‌شود تعیین تکلیف شود.

همچنین عیسی شهامت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشکلات کنونی را نتیجه نبود طرح تفصیلی در شهر یاسوج دانست و گفت: طرحی می‌خواهد در یاسوج احداث شود ۱۰۰ نفر واسطه می‌شوند که اجازه دهید کار شروع شود.

وی با اشاره به تخلف شهرداری یاسوج در عدم توجه به پارکینگ کلینیک شهید مفتح  یاسوج گفت: به تخلف شهرداری در جای خود رسیدگی می‌شود.

گفتنی است در نشست شورای ترافیک مقرر شد برای احداث داروخانه‌ها و هرگونه فروشگاهی استعلام ترافیکی آن از دستگاه مربوطه اخذ شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا