Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
«بازارگاه» بخشی از مشکلات نهاده‌های دامی را رفع کرد/ تعامل دولت و مجلس برای کمک به وزارت جهاد کشاورزی - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

«بازارگاه» بخشی از مشکلات نهاده‌های دامی را رفع کرد/ تعامل دولت و مجلس برای کمک به وزارت جهاد کشاورزی

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در دامغان اظهار کرد: جلسات بسیار زیادی در طرح‌های مختلف ازجمله طرح ساماندهی عرضه نهاده‌های دامی در مجلس برگزار شده است.

او گفت: همه خواسته‌های مردمی به‌ویژه مسائل اقتصادی با دقت در مجلس بررسی می‌شود و در کمیسیون کشاورزی هم جلسات خوبی میان دولت و مجلس برقرار است.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: جلسات خوبی در کمیسیون کشاورزی در بحث سامانه «بازارگاه» تشکیل شد؛ نتیجه این جلسات این بود که سامانه‌ای برای عرضه نهاده‌های دامی طراحی شود که مشکلات را رفع کند.

علیزاده‌برمی بیان کرد: همه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس دنبال این بودند که مشکل وزارت جهاد کشاورزی با این اقدام رفع شود.

او گفت: نتیجه این اقدام را کشاورزان دامداران و مرغداران می‌بینند و مشکلاتشان رفع می‌شود و با رفع این مشکلات، بخشی از مشکلات مردم نیز رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات وزارت جهاد کشاورزی گفت: سامانه «بازارگاه» بخشی از مشکلات عرضه نهاده‌های دامی را رفع کرد.

به گزارش فارس؛ عرضه چندین میلیون تن انواع نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه از ابتدای سال جاری تاکنون تا حدودی از مشکلات وزارت جهاد کشاورزی را در این بخش کم کرده است.

پیش از این، وضع تأمین نهاده‌های دامی موردنیاز کشور چندان مناسب نبود و در مقاطعی، تأخیر در عرضه نهاده‌های دامی اتفاق می‌افتاد و به گفته کارشناسان امر، اگر ارز موردنیاز نهاده‌های ثبت سفارش شده سریع تأمین شود، نهاده‌ها نیز به‌سرعت ترخیص و توزیع و به دامداران مرغداران تحویل می‌شود.

سامانه بازارگاه توسط وزارت جهاد کشاورزی به‌منظور توزیع عادلانه نهاده بین مرغداران و دامداران راه‌اندازی شده و در این سامانه، هر فرد می‌تواند نهاده خود را با قیمت مصوب خریداری کند.

 انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا